Українська мова

30 березня 2020р.

Олександр Довженко "Зачарована Десна"(продовження)

Повторення про часи дієслів

Підготуй: підручники з літературного читання та української мови, зошит, лінійку та олівець

1.



2.Згадай про письменника

3.Читаємо с.106-109


3.Словник:


Яблукатий кінь-кінь з плямами;
Кіноповість-це жанр, що поєднує ознаки кіно та повісті,призначений для читання й зйомок фільму.
Десна-ліва притока Дніпра

4.Згадай річки України



5.Знайди інформацію про річку Дністер

6.В зошит з української мови спиши останній абзац (с.108)

Знайди та підкресли дієслова ,визнач час дієслів.

7.Декілька разів прочитай цей абзац та виразно прочитай на диктофон,відправ у вайбер.

8.Дай відповіді на питання до тексту, постав запитання однокласнику.

9.Який сюжет тобі захотілось намалювати? Намалюй.



31березня 2020р.


Тема: Олександр Дерманський "Чудове Чудовисько"

Приготуй підручник з літературного читання, зошит з української мови.

1.














2.Що потрібно знати, щоб прочитати і розуміти текст

Повість-казка "Чудове Чудовисько" Як думаєш, про що йтиметься у ній?

НеоковИрний-незграбний,непропорційний
Скептично- з недовірою,критикою

Познайомся з автором( на головній сторінці)






У новій захоплюючій повісті Сашка Дерманського розповідається про незвичайне знайомство дівчинки Соні з чудовиськом Чу. За кілька місяців Чу мусить заробити сім подяк від людей, бо інакше його закинуть у країну Жаховиськ. Безліч пригод і небезпек спіткає героїв,але справжня дружба творить справжні дива...

3.Відпочинь,зберись з думками, почни читати уривок

Чи справдились твої прогнози щодо назви повісті - казки?

Чи виникло у тебе бажання прочитати всю повість?

 зарядку для очей

4.Дай відповіді на питання у  кінці тексту

5.Будь готовий завтра аналізувати текст. Це у тебе вийде,якщо ти виконаєш усі кроки уроку.


1 квітня 2020р.

Тема: У країні гумору.

Грицько Бойко. Жартівливі вірші."Хвастунець"

1.Приготуй до уроку підручник з літературного читання та української мови, відповідні зошити,ручку та олівець.

Пам*ятай, що на головній сторінці є хвилинки відпочинку для тіла та очей. Коли ти відчуваєш, що потрібно відпочити, зроби це.

-Що ви знаєте про день 1 квітня? ( Так, день гумору. Веселі добрі розіграші нікому не роблять шкоди. Вони підіймають настрій, налаштовують на позитивний лад. Говорять,що розумна людина розуміє жарти. Будьте добрішими один до одного,ставтесь до проблем з гумором, і  світі стане кращим для вас ,ваших друзів і близьких)

-Чи буває гумор жорстоким? ( Я також думаю,що ні. Бо це вже не гумор.)

То ж знайомся з письменником-гумористом Грицьком Бойком.





2.Прослухай пісеньку на музику А Філіпенка,слова Г. Бойка "На місточку"(дивись на головній сторінці)

-Якщо тобі сподобалась пісенька,можеш підспівувати.

3.Розгорни підручник, ознайомся з текстом про Грицька Бойка(с.110)

-Які нові відомості про письменника ти отримуєш з тексту?

-Якщо ти любиш гумор,тобі сподобається жартівливий вірш "Хвастунець"

                                                  ( дивись на головній сторінці)

4.Прочитай вірш мовчки, потім вголос, спробуй голосом виразити жартівливий характер твору.

-Коли впевнишся, що прочитано круто,запиши та відправ мені. Я теж хочу повеселитись, подякувати за гарний настрій.При цьому ти ще отримаєшь оцінку. Пам*ятай про поради, які я давала в особистому повідомленні.

             Відпочинь в зручний тобі спосіб, попий водички

5.Розгорни зошит з української мови, запиши дату

Запиши у зошит слова,згадуючи правила

Віта(н,нн)я, л(е,и)лека, зна(йо,ьо)мство,роздратува(н,нн), в(и,е)личний, задоволе(нн,н)я.

6.Згадай питання до дієслів в неозначеній формі ( Так, що робити? що зробити?)

Сіяти, сіять. -ти,ть- це не закінчення𛲡, а суфікси. Λ

-сь, -ся- теж суфікси.

Запиши, виділи суфікси у словах.

7.Щоб закріпити знання про неозначену форму дієслова, пограй в цікаву гру.

Можливо, тобі знадобиться допомога,то я допоможу, або батьки.Можливо разом з рідними ви зварите це разом.

-Що є нашою національною стравою???( Так, окрім вареників, галушок та інших страв,-це борщ.)


Почни так: Щоб зварити борщ, треба...

Склади усну розповідь.

Якщо бажаєшь зі мною поділитись, перешли записи письмові та усні.

Відпочинь. Бажаю успіху.

-

02 квітня 2020р.

Тема: Грицько Бойко "Відпочивати ніколи","Викрутився"

Приготуй підручник,розгорни на с.115

Розглянь малюнок,прочитай назву вірша. Як ти думаєш,про що йтиметься у вірші?

Прочитай вірша, дай відповіді на запитання. Прочитай повторно з відповідною інтонацією. Пам*ятай, що це вірш-жарт!

Зроби зарядку для очей

Ти вже розумієш,що виділяє вірші з поміж прозових творів.( Так, рима).Спробуй допомогти поетові дібрати рими.

Прийшов час познайомитись ще з одним віршем

Поясни вислови:

Викрутити гайку-?

Викрутитися з ситуації-?

Як же герой з наступного віршу викрутиться з ситуації? Прочитай,дай відповіді на запитання.

Відпочинь. Обери вірша,якого ти із задоволенням можеш прочитати і поділитись зі мною.

Українська мова

Розгорни зошит та запиши дату

Згадай дієслова, що закінчуються на -ся ,-сь

Це можуть бути дієслова 

неозн.форма           2ос. одн.           3 ос.одн.           3 ос. мн.

вітатися                            вітає(шся)               вітає(ться)               вітаю(ться)

намагатися                      намагає(шся)          намагає(ться)          намагаю(ться)

Пишемо-шся,читаємо-с:а

                 ться                 ц:а

Відпочинь у зручний тобі спосіб

Розгорни підручник на с.162 та виконай впр.318, відправ на перевірку.

Відпочинь


03 квітня 2020р

Приготуй зошит, ручку, та олівець

Відеоурок в zoom 11.00

Літературне читання

Тема: Грицько Бойко. Де Іванко?

Приготуй підручник,розгорни на с.115

З якого вірша рядки?

Слово честі ,не хвалюся-

Я нічого не боюся!

Враз на слові цім з дороги-

Толі ящірка під ноги.


А з ганку стежка-стрічка

Веде мене до річки.

Там на піску читаю.

Читаю й загораю.


А вчора якраз

Біля нашого двору,

до школи йдучи,

я із лікарем стрівся.

Прочитай жарт" Де Іванко?"

Чому відповідь Томи викликала сміх?

Вивчи будь-який вірш Грицька Бойка та надішли відео.

Відпочинь.

07 квітня 2020р.

Тема:  Прислівник.

            Ірина Жиленко "Павучок-рудий бочок"

Приготуй підручник з укр.мови та літ. чит., зошит, ручку, лінійку та олівець

Повтори частини мови.Яка з них тобі не знайома?

Познайомся з прислівником

Прочитай речення. Виділені слова і є прислівники

 Ось питання,які ставлять до прислівників

Чому їх так назвали? Мабуть тому,що вони утворились від інших слів

Сум(ім.)- сумно(присл.)

Веселий(прикм.)-весело(присл.)

Вміє(дієсл.)-вміло(вприсл.)

Розгорни підручник на сторінці 165 , прочитай правило

Повтори і запам*ятай ,що прислівник - незмінна частина мови(бо не змінюється)

В прислівниках немає закінчень,-о-це суфікс,наприклад: весело-о-суфікс

Розгорни зошит і запиши дату: Сьоме квітня
Запиши каліграфічно слова у рядок.
До якої частини мови вони належать?( так , прислівник) перевір,ставлячи запитання.
Словник
Як ти розумієш слово ретельно,добираємо синоніми до нього.
Ретельно-старанно,сумлінно.
Ставимо питання до слів.До якої частини мови вони належать?(прислівники)

Відпочинь

Давай складемо й запишемо у зошит 3 словосполучення зі словом ретельно
Наприклад: Ретельно прибрати, ...

Розглянь фото та прочитай про поетесу.


 
Відпочинь
Сьогодні ми читаємо вірш про Руденького павучка Ірини Жиленко.

Розгляньте павучка
Скільки він має ніжок?
Яке у нього обличчя?
Що він збирається робити?
Прочитай вірш
Опиши павучка,використовуючи слова з тексту


Підбери прислівники,щоб описати свої почуття,коли ти читаєш вірш

Запиши їх , ставлячи запитання( наприклад: Як? радісно,...)
Випиши з тексту усі прислівники.
Відпочинь

08 квітня 2020р. Урок в zoom

Тема:Іван Світличний . Я їм про Хому, а вони про Ярему

Роль прислівників- синонімів у мовленні

Приготуй підручники з укр.мови та літ.читання, ручку, олівець,лінійку.

-Що на вашу думку означає вислів:Я їм про Хому, а вони про Ярему.

Так, це коли різні думки про одну подію.

Давайте познайомимось із віршем Івана Світличного,який так і називається.

Розгорніть підручник на с.118, розгляньте та прочитайте текст про автора



Що запам*яталось?




Переглянь відео про письменника












Читаємо вірш Івана Світличного" Я їм про Фому, а вони про Ярему"

Переходимо до питань після вірша

Відпочинь

Розгорни зошит з української мови, запиши дату

Запиши словникові слова :напам*ять,вперед,уперед,назад,ззаду.

Склади з новими словами словосполучення: наприклад,вивчити напам*ять,..

Згадай,що таке синоніми. У прислівників теж можуть бути синоніми.
Але це синоніми вислови+прислівники
Синоніми прислівники виглядають так:
Навколо,навкруги.

Відпочинь

Виконане завдання перешли




09 квітня 2020р.

Тема: Позакласне читання.Розвиток зв*язного мовлення

Гра "вірю-не вірю"

-Чи може бути бублик твердим,як камінь?Чому?(+,-)

-Чи може грак бути не вихованим? Чому?(+,-)

-Чи може грак вчинити розумно? Чому?(+,-)

-Чи може грак рахувати,говорити? Чому?(+,-)

Словничок

НеквАпом-повільно.( які частини мови?)

ПоталанИло- пощастило.(які частини мови?)

Лайка-сварка(які частини мови?)

Склади та запиши речення з двома різними частинами мови

Прочитай текст

                                       Кому дістався бублик?

На сухому асфальті перед будинком хтось загубив маленького бублика. 

Першою побачила його жовтогруда синиця.Зраділа знахідці. Дзьобнула раз, вдруге- і розчаровано писнула. Бублик був твердий ,як камінь. Синиці з її маленьким дзьобом не вдалося відколоти й крихти.

Підлетіли два горобці. Задерикувато зацвірінькали, накинулись на апетитний бублик. І теж не вдзьобнули.

За пташками із самої верхівки грубезної верби спостерігав старий грак. Він уже кілька років безвилітно жив на подвір*ї. Восени ці птахи збираються у великі зграї,починають кочове життя. Удень летять на звалища,де завжди знайдеться їжа. Увечері повертаються в місто. Серед будинків і затишніше, і тепліше.

Запримітивши бублика,грак неквапом злетів на асфальт. Горобці й синиці відступилися перед сильнішим, ображено відпорхнули. Мовляв,така поважна птиця, а зовсім позбавлена ввічливості.Грак навіть оком не моргнув на лайку дрібноти. Діловито підійшов до бублика і дзьобнув його. Але довгий і міцний дзьоб бублика не розколов. Грак задумався. Горобці галасували,ніби кричали: " Спіймав облизня , старий телепню!"Тим часом грак злетів на паркан.Посидів там хвилину і знову опустився до бублика. Узяв його в дзьоб і кинув у найближчу калюжу. Зачекав,коли бублик розм*якне у воді, і з апетитом з*їв його.

Горобці від здивування аж оніміли. Грак важко змахнув великими крильми. Описав дугу над подвір*ямі опустився на своє звичне місце на вербі. А вже звідти голосно крякнув. Мовляв,хто хоче їсти,мусить метикувати...

Я стояв на балконі і був свідком цієї пригоди. Не раз чув я про кмітливість грачиних родичів -ворон. Вони можуть рахувати, Відкривати защіпки на дверцятах. Кидають у посудину камінці,щоб напитися через вузьке горло. Граки , які живуть у неволі, навіть промовляють окремі слова. Але у природі грачиних здібностей не спостерігав. І ось поталанило.

Узяв я на кухні сухаря і кинув птахам. Горобці знову накинулись на поживу. Однак їх запал швидко прохолов. Сподівався я,що вони теж здогадаються віднести сухар у калюжу,як грак. Але горобці не змогли скористатися його винаходом і знову залишилися голодними.

                                                              Степан Мацюцький

Повернись до запитань гри. Чи справдились твої думки? Чому?

Продовж речення.

Я сподівався/сподівалась,що горобці...

Доведи,що граки й ворони- розумні птахи. Напиши про це текст(2-3 речення) та відішли. Я теж хочу почути твої думки. Та ще й оціночку заробиш.

Відпочинь.



10 квітня 2020 р.

Читання

Тема:Жартівливі вірші






Перегляньте свої літні минулорічні фото.

Згадайте щось веселе та напишіть про цей спомин враження. Можливо комусь вдасться про цю пригоду скласти жартівливого віршика,або запиши відео з розповіддю про веселі літні канікули. Тож,твори та поділись з вчителем або друзями в групі вайберу.

                                                           Відпочинь.


13 квітня 2020 р.

Тема: Прислівники-антоніми

Приготуй зошит,ручку,олівець.

Серед поданих слів обери прислівники.Згадай,яку частину мови називають прислівником?

Аеропорт, ввечері,шістнадцять, напам*ять, перевіряти, письмовий, праворуч,вони, ззаду, океан, вчора, восени, врівноваженість , вдень.(випиши прислівники)

Роздивись таблицю антонімів-прислівників. Запиши в зошит пари -антоніми,які важко запам*ятати.

З парою прислівників склади речення. ( Наприклад: Важко в навчанні, та легко в роботі.)

Що ти маєш пам*ятати?

Прислівник- незмінна частина мови.

Відповідає на питання як? коли? де?

Прислівники синоніми (весело,радісно), прислівники-антоніми( весело-сумно)

Відпочинь

Прочитай вірш Івана Світличного "Стонога" , випиши прислівники в зошит, до вірша зроби малюнок. Відішли свою роботу на оцінку.

Відпочинь.



14 квітня 2020 р.

Читання

Тема: Остап Вишня.Бекас

Згадаємо вірш Івана Світличного " Стонога"

-Біля якого міста мешкала стонога?

_Куди було запрошено Стоногу?

-Чи потрапила Стонога на весілля?

-Куди повернулася Стонога?

-Чи трапляються у людей такі ситуації?

Розгорни підручник на с.121 та ознайомся з письменником Остапом Вишнею.





Це батьки Остапа вишні.



Це хата,де народився Остап Вишня

Подивись відео,прислухайся до співу бекаса.






 Розглянь породу собак


Ці породи собак називаються- лягаві( мисливські).

На с.122 прочитай текст-усмішку " Бекас". Саме ці тварини описані в ньому.

Тексти- усмішки,або гуморески-це ще один літературний жанр,в яких гумор-це головна ідея.








Відпочинь


15 квітня 2020р

Тема:Григір Тютюнник "Біла мара"






Розгорни підручник на с . 123,прочитай про письменника


Словник

Мара-привід.

 Припутень-великий лісовий голуб. 

Вепр- дикий кабан. 

Сухий хмиз-сухе опале гілля.

Прочитай текст на с.124( продовження завтра)

Відпочинь.


16 квітня 2020 р.

Тема: Однорідні прислівники

Приготуй зошит,ручку,олівець,лінійку.

Розгорни зошит та запиши дату

1.Дай відповіді на запитання,відповідаючи , додавай декілька прислівників.Наприклад:

-Як пройшов день народження?

- День народження пройшов весело,цікаво,пізнавально. 

А тепер самостійно:

-Як треба читати твір?

-Як вчитель пояснював завдання?

-Як учень відповів на запитання?

Запам*ятай: якщо називаємо декілька прислівників- це однорідні прислівники,бо відповідають на одне питання. На письмі ставимо коми.Іноді прислівники поєднуються сполучником і,тоді коми не ставимо. А от перед але ставимо кому.

Запиши в зошит.

День промайнув швидко,цікаво,насичено.  

Надворі було сонячно,але холодно. 

У лісі стало темно і прохолодно.

Знайди прислівники,підкресли їх рисочками та поясни розділові знаки між прислівниками. Поясни ,чому прислівники однорідні.

Виконай вправу 334 на с. 170.Зроби фото виконаного завдання та перешли на оцінку.

Відпочинь




17 квітня 2020 р.

Тема: Григір Тютюнник " Біла мара"( продовження)

-Хто головний герой твору?-

 Чому діда Арсена прозвали Бушлею?

-Коли прокидався дід Арсен?

-Що з собою брав дід Арсен на риболовлю?

-Чому у нього боліли ноги?

-До якого місця завжди ходив рибалити Арсен?

 Доповни порівняння: Лелеки, як...

Розгорни підручник на с.125, розглянь малюнки.  

Які епізоди з тексту на них зображені?

Словник:

                                                       бушля(чапля)


повітка-сарай,

                                                       сом-вусач




                                                   лящук(лящ)

                                                           короп
красноперий в*язь











пугач

                                                              

Прочитай текст на с.125-126 (до зірочок)Дай відповіді на питання.

-Чому Арсен не прийшов вранці під вербу рибалити?

-Яка риба водилась під вербою?

-Чому Арсен боявся Крутої балки?

Прочитай уривок,у якому описується життя риб у корінні під вербою. Зроби аудио-запис, я люблю послухати ,як ти виразно читаєш.

Відпочинь.



21 квітня 2020 р.

Тема: Григір Тютюнник. Біла мара

-Як ти думаєш,чи бувають в нашому житті привиди? Чому?
-Як перевірити , чи привид перед тобою чи тобі вважається? 

- Якщо ти віриш у привидів, як з ними боротися? 

Розгорни підручник на с 126 та закінчи читання тексту. Дай відповіді на питання після тексту .

Відпочинь

Розгорни зошит,дай відповіді на наступні запитання,запиши відповіді у зошит,перешли їх на перевірку.






Приготуйся у середу читати вголос текст на оцінку

Відпочинь



22 квітня 2020 р.

 Літературне читання

Тема : У країні знань. Вступ.

Приготуй підручник,розгорни на с. 129, прочитай вступ до теми.

-Які твори називають науково- художніми?

- Які твори називають історичними?

Прочитай вдумливо вірш.Про що в ньому йдеться? До кого звертається Ганна Черінь?

-Хто має вчитись?

 -Чому вона звертається до хлопця?( Звертаючись до хлопця вона має на увазі усіх: і дівчаток ,і хлопчиків. Просто зручно для рими.)

- Чому знання- це перемога?

- Чому юнацькі дні авторка називає золотими?

-Як його треба читати?

- З якою інтонацією?

- Які слова треба виділяти голосом? 

Прочитай ще раз. 

Вивчи вірш,запиши на відео та відправ на оцінку.

Відпочинь



28 квітня 2020 р.

Тема: Повторення про прислівник

Приготуйся до уроку

У цьому відео ти переглянеш те , що вивчено про прислівник. Переглянь його. Став на паузу, коли треба щось записати у зошит,або згадати.



-

Відпочинь

Я думаю,тобі сподобалось. Тепер ти зможеш скласти текст " Мій ранок"(4-5 речень). В реченнях вживай прислівники. Прочитай свій текст,роби наголос на прислівники. Пам*ятай, що прислівники додають емоційності у вимові. Наступного уроку( у середу) прочитаєш нам свою розповідь.

Відпочинь





04 травня 2020 р.

Переглянь відео. Можливо воно допоможе тобі скласти текст " квіти української землі.

Напиши твір (5-6 речень) та відправ на перевірку.





05 квітня 2020 р.

Тема: Паола Утевська "Гості з далеких берегів"

Розгорни підручник на с. 135. Ти побачиш авторку тексту науково-художнього твору,який ти будеш читати. Ознайомся з письменницею.



Перед читанням тексту, познайомся з новими словами
Алое


Калачик,або пеларгонія, герань
        
Водяна пальма,або циперус




Фікус

Скельце-маленьке скло
Почни читати зі сторінки 136 по 140 уривок тексту.
Читай вдумливо, уявляй бесіду дідуся з онуком, дай відповіді на запитання в кінці тексту.
Пам*ятай, на наступному уроці ти пройдеш тести за змістом твору

Відпочинь



8 травня 2020 р.

Тема: Віктор Близнець. Земля світлячків.
Пропоную тобі ознайомитись з текстом, прослухавши його та одночасно розгорнути підручник і читати разом. Роби зупинку, коли потрібно відпочити очам і тобі. Приготуй підручник, зручно вмостись та вмикай відео. Відео супроводжується малюнками. То ж не поспішай, став, де потрібно відео на паузу, щоб зіставити текст з зображеннями. Почнімо.
Після закінчення читання та прослуховування спробуй намалювати героїв (героя) казки - повісті( уривку)
-Хто з героїв тобі сподобався? Чому?
-Чи виникло у тебе бажання прочитати усю казку- повість? Чому?
-Що б ти змінив у казці?
-З яким героєм ти себе можеш порівняти? Чому?
-Чи хотів би мати когось у друзях з героїв казки? Чому?
  
У вівторок ми обговоримо все, що тебе вразило, стурбувало або розлютило під час прослуховування-читання повісті-казки, розглянемо твої портрети героїв.

Відпочивай.




12 травня 2020 р.

Тема: Списування

Сьогодні у тебе контрольна робота. Приготуй зошит, ручку, годинник. Запроси помічника,що буде стежити за часом.

Розгорни зошит ,запиши:

                          Дванадцяте травня 

                               Списування

                              Хитра лисиця 

   Варто лісникові побачити звіриний чи пташиний слід, він уже знає, коли і який звір пройшов.. Навіть може розповісти, чи був він спокійний, чи стурбований, вистежував здобич чи втікав від переслідування.    

   Одного разу, натрапивши на свіжі лисячі сліди, що вели до озера, ми підкралися до прибережних кущів.

   Тим часом на небо наповзли кучеряві хмари,подув холодний вітер, зашуміли кущі. Все це заважало риболовлі.  

   Лисиця, петляючи, аби сплутати свої сліди, побігла до лісу. Ми вирішили простежити, де її лігво. Ось вона піднялась на вершину пагорба, ось шагнула в глибоку балку. Ми теж спустилися вниз, обнишпорили всі кущі, та лисячої нори ніде не знайшли. Що за дивина? Ніби скрізь землю провалилася. Геть здивовані , ми зупинилися: сліди кінчаються, а нори не видно. Де ж руда?

Коли ти закінчиш списування, напиши час на новому рядку, який ти виконував роботу.(8 хвилин, або 12 хвилин). Сфотографуй роботу і відішли. Ти отримаєш оцінку за охайність, правильність, каліграфічність та швидкість списування.

Відпочинь




14 травня 2020 р.

Літературне читання

Сьогодні на уроці ти ознайомилась(вся) з твором Миколи Носова
 " Мишкова каша". Я думаю, що тобі сподобався цей твір. А чи зможеш ти приготувати будь-яку кашу? А , можливо, вже й умієш?
Розкажи або покажи , як це робити (письмово чи на відео). 
Попроси допомоги. 
А де ще можна дізнатись про приготування каші.
 На жаль у хлопців в той час не було інтернету і вони провалили приготування каші. 
З тобою таке б не сталось, бо можна звернутись за допомогою інтернету. 
А як хлопці могли розв*язати проблему без інтернету?

Прочитай ще раз цей текст, виконай завдання.

Відпочивай



19 травня 2020 р. 

Ми з тобою вже опрацювали усі теми. То ж прийшов час повторення. Я думаю тобі корисно буде згадати чим відрізняється слово, словосполучення, речення. Які бувають речення.

Подивись відео,щоб виконати завдання.

Розгорни зошит,запиши дату та склади словосполучення та 3 речення ( розповідне,питальне та спонукальне зі словом родина. Відішли на оцінку.

Відпочивай



21 травня 2020 р.

Літературне читання та українська мова

Читаємо повість - казку Льюїса Керролла " Аліса в Країні Чудес" (І частина .У кролячій норі..)
Виписуємо в зошит з української мови з тексту
Іменники-(5)
Прикметники-(5)
Дієслова-(5)
Прислівники-(5)

Письмову роботу переслати на оцінку.

Відпочивай


                              




Немає коментарів:

Дописати коментар